Hogy mikor hívunk hangulatmenedzsert, az döntés kérdése, de hogy mikor kínálkozik alkalom a meghívásra, az könnyen eldönthető… Ezek az alkalmak talán lehetnek ilyenek:
- a cég alapításának évfordulója
- a cég elismerésének, kitüntetésének, felminősítésének ünnepsége
- a cég egy új létesítményének átadása vagy új termékének bemutatása
- a cég kitüntetettjeinek, legkiválóbb munkatársainak alkalmi ünnepei
- partnertalálkozók,
- karácsonyi/újévi partik,
- csapatépítő tréningek
- hosszabb/kihelyezett vezetői értekezletek
- tanfolyamok, képzések
- az előző három szabadidős programjai
- sajtótájékoztatók,
- termékbemutatók,
- a cég külső PR tevékenységei – pl. jótékonysági akciók, műsorok
- családinap
- sportnap
- gyermeknap
- nőnap
- nyugdíjas rendezvények
- szakszervezeti rendezvények